afobam afobam
917
BLOG

"Było słychać odgłosy stosunku"

afobam afobam Polityka Obserwuj notkę 6

Sowa Stręczyciel ?

       Tego co się działo u Sowy i Przyjaciół Jego nie obejrzymy w wersji video ale możemy sobie wyobrazić, jeśli komuś to jest do czegokolwiek potrzebne, wczytując się w zeznania kelnerów z tego lokalu przed prokuratorem. Ich wyczulone uszy, wszak restauracja to  nie knajpa podrzędna i ucho jak w orkiestrze mieć trzeba,  więc te wyczulone uszy tychże kelnerów słyszały tak ; - „Było słychać odgłosy całowania. Tyle. Nic więcej” – zdradzał jeden. Kelner „przesłuchał taśmę” – wychodzi na to, co zresztą przyznaje, bo opowiada tak ; - „"Słyszałem odgłosy całowania, to było wyraźnie słychać. Ja to przesłuchałem pobieżnie pod kątem informacji biznesowych.”  Niewątpliwie – całowanie to biznes jest …

Mieli biedni kelnerzy co dobrego jak do podsłuchiwanego towarzystwa dołączały panie jakieś …, a prostytutki to były …; - „Ja wiem, że to były prostytutki, bo po jakimś czasie była u mnie jedna z tych pań i stąd wiem, że to była prostytutka. Ona powiedziała mi, że świadczy takie usługi" . Była u mnie …..

I zostali dwaj panowie. (...) Odbyła się impreza, była puszczana głośno muzyka. I w pewnym momencie było słychać, jak ktoś uprawia stosunek seksualny. Ja nie jestem w stanie powiedzieć, kto uprawiał stosunek. Ja nie słuchałem dokładnie. Do nas nikt z tego pokoju nie wychodził, ale z tego pokoju da się też wejść do toalety. Nie wiem, ile osób miało stosunek seksualny".

Tenże sam zeznający kelner, który wcześniej już taśmy przesłuchał dosłuchał się na nich i tego, że inni też ;-  "Tam było słychać odgłosy uprawiania stosunku. Oni potem razem wyszli. Oni chyba, krótko po stosunku opuścili pokój".

I nie chodzi o zeznania. Chodzi o fakty. A te są takie, jak wynika z powyższego, że prokuratura, zamiast przesłuchać sobie taśmy w zaciszu gabinetu prokuratorskiego to przesłuchuje kelnerów którzy te taśmy już dawno przesłuchali. Wnioski, dla mnie są dwa i nasuwają się same ; -

  1. Rację ma, jeszcze premier  Kopacz, że nie przyjmie sprawozdania prokuratora generalnego ….
  2. Kelnerom należy dać do przesłuchania taśmy z czarnych skrzynek – może jeszcze rozszerzą o jakieś nagranie …

Migracja Sowy ?

Tylko Sowa, jak to ptaki tego gatunku mają ( podobno wcale mądre nie są) smutną minę ma bo oto ; „Została wyrządzona mi ogromna krzywda. Jestem, podobnie jak wielu podsłuchiwanych ministrów (?), w grupie pokrzywdzonych”.

A  skoro „muzeum osobliwości” zaczęło pustakami świecić to i czas na decyzję przyszedł ; - w sobotę Robert Sowa ogłosił, iż zamyka restaurację. Na jak długo. Tego Przyjaciele nie ogłosili …..

A tymczasem do zamknięcia …. Oj znalazłoby się nie jedno imię jeszcze …..

I tylko zrozumieć nie mogę – dlaczego raport z kontroli ZUS nadal tajny jest …..

 

 

afobam
O mnie afobam

nie cierpię chamstwa,zakłamania,ignorancji,dwulicowości,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka